Nurses' self-regulated learning in clinical wards : important insights for nurse educators from a multi-method research study

Source
Nurse education today: the journal for health care education - ISSN 0260-6917-137 (2024) p. 1-8
Author(s)
    Katrien Cuyvers, Catharina Van Oostveen, Maaike D. Endedijk, Veerle Struben

Minoritized pupils' reflections on their student-teacher relationship in mainstream and supplementary schools

Source
Social psychology of education - ISSN 1381-2890- (2024) p. 1-22
Author(s)

Leren van tekstvoorbeelden om een tekstgenre aan te leren : hoe doe je dat?

Source
Handboek Didactiek Nederlands - Levende Talen-p.
Author(s)

Feedbackdashboards en e-courses als ondersteuning voor onderwijsprofessionals bij datagebruik

Source
Tijdschrift OnderwijsPraktijk Studies - ISSN 2773-0360- (2024) p. 1-14
Author(s)
    Amber Hoefkens, Ariadne Warmoes, Iris Decabooter, Els Consuegra, Katrien Struyven, Gert Vanthournout, Laura Herrewijn, Roos Van Gasse

Alterations in type 2 dopamine receptors across neuropsychiatric conditions : a large-scale PET cohort

Source
NeuroImage: Clinical - ISSN 2213-1582-41 (2024) p. 1-10
Author(s)
    Tuulia Malén, Severi Santavirta, Sven De Maeyer, Jouni Tuisku, Valtteri Kaasinen, Tuomas Kankare, Janne Isojärvi, Juha Rinne, Jarmo Hietala, Pirjo Nuutila, Lauri Nummenmaa