Maak mee deel uit van de community van het Universiteitsfonds Antwerpen!

Als donateur, schenker of erflater van het Universiteitsfonds Antwerpen:

• Blijf jij op de hoogte

Via onze communicatiekanalen zoals onze nieuwsbrieven, ons jaarverslag, het UA magazine, etc.. kom je alles te weten te komen over onze werking, het verloop van onze projecten, nieuwe leerstoelen, doorbraak in onderzoeken,..

• Ben jij onze gast

Een boeiende lezing? Een inauguratie van een nieuwe leerstoel? Een sprankelend benefietevenement? Jij kan het allemaal vanop de eerste rij meemaken. Het Universiteitsfonds Antwerpen wil haar community betrekken bij deze unieke evenementen.

• Bouw jij jouw netwerk verder uit

Geef jouw netwerk een extra boost en ontmoet dankzij het fonds tal van (nieuwe) connecties uit diverse uiteenlopende sectoren zoals bedrijfsleiders, professoren, wetenschappers,…

Wil jij graag aansluiten bij onze community? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief, volg ons op sociale media of doe een gift!