Bedrijfsstand

Volgende editie Talent Forum: Woensdag 24 februari 2021, 12-18 uur

Voor bedrijven die toekomstige werknemers willen rekruteren.
Inschrijvingen starten in het najaar.

Deelnamevoorwaarden

  • Als deelnemend bedrijf kan je voldoende openstaande vacatures aan potentiële werknemers aanbieden tijdens het Talent Forum.
     
  • Als deelnemend bedrijf verzeker je permanentie op je stand tussen 11.45 uur en 18 uur door medewerkers die op de hoogte zijn van het gedetailleerde jobaanbod en de gewenste profielen.

Top

Deelnameprijs: 1200 euro (excl. btw)

  • Bedrijfsvermelding op de website (met link), de beursbrochure en het beursplan
     
  • Toegang tot de cv-zoeker, online beurs tot 30 september
     
  • Toegang tot mobiele app Summit Lead tijdens de beurs
    Met deze mobiele app kunnen geïnteresseerde kandidaten gescand worden tijdens de beurs. Zo verkrijgen deelnemende bedrijven toegang tot contact- en profielgegevens en het cv (indien deze werd opgeladen). Gebruikersinstructies volgen voor aanvang van Talent Forum.
     
  • Catering gedurende de beurs
     
  • Eén parkeerticket per bedrijf

Specificaties bedrijfsstandbedrijfsstand

Belangrijke info voor je standenbouwer, transporteur en standhouders
Een bedrijfsstand bestaat uit drie wanden in U-vorm:

  • Afmetingen (zie foto)
    • 2,95 m breed x 2 m diep x 2,50 m hoogte
       
    • De hoogte is vooraan beperkt tot 2,50 m
       
    • Houd rekening met de afmetingen voor de opbouw van de stand. Zorg dat het stand- en promomateriaal in je stand past.

Top

Wat is inbegrepen in je stand

  • Neusbord met bedrijfsnaam (zoals opgegeven bij inschrijving)
     
  • Wifi
     
  • Verlichting
     
  • Elektriciteit: stopcontact multibloc: maximum verbruik op de stand bedraagt 300 watt (enkel gebruiken voor laptop, tv-scherm of extra verlichting, niet voor een koffiezetapparaat)
     
  • Opbergruimte: in de kleedkamers van de sporthal is er ruimte voor het opbergen van dozen, brochures en ander beursmateriaal. Deze ruimte is niet bewaakt, noch afgesloten.

Exlusief

  • Standmateriaal (zoals desk, tafels, stoelen of verdere aankleding): zelf mee te brengen of te bestellen voor 2 februari 2020 via het online bestelformulier: meer info
     
  • Verlengkabels
     
  • Promomateriaal van je bedrijf (moet in de stand passen)

Top

Annulatiekosten deelname

  • Annulatie voor 1 januari 2020: 100 euro (excl. btw), administratiekosten
     
  • Annulatie na 1 januari 2020: 1200 euro (excl. btw), volledige deelnameprijs

Top

Veiligheid en aansprakelijkheid

  • Iedere exposant dient zich te verzekeren tegen het risico van burgerlijke aansprakelijkheid.
     
  • Geen standenmateriaal ontplooien buiten de contouren van de standruimte of in de beursgangen. De organisatoren zullen verzoeken om het materiaal te verwijderen.

De Universiteit Antwerpen is niet verantwoordelijk voor gestolen of beschadigde goederen of beursmateriaal. Laat materiaal niet onbewaakt achter.
Indien de modulaire standen beschadigd zijn (bijvoorbeeld door tape voor het ophangen van affiches) zullen de kosten door onze standenbouwer op het bedrijf worden verhaald.

Top

Inschrijven bedrijfsstand - starten in het najaar


Twee locaties, 100 m van elkaar:

  • Agoragebouw - Sporthal
  • Gebouw K - Hal Aula Rector Dhanis

Bedrijven die de studentenverenging UNIFAC of ASK Stuwer al stuctureel sponseren, vinken dit aan in het inschrijvingsformulier.

Top

Contact

Contact

Bedrijfsstand
Inge Bervoets
T +32 3 265 58 73

Infostand en cv-screening
Eva Goethals
T + 32 3 265 48 72