Werkgroepen - Oproep medewerkers

De werking van Alechia steunt op een aantal werkgroepen die onafhankelijk werken en periodiek rapporteren aan de raad van bestuur. Voor deze teams kunnen wij nog een aantal enthousiaste medewerkers gebruiken.

Werkgroep Activiteiten
Deze werkgroep is verantwoordelijk voor het plannen en het organiseren van de activiteiten. De activiteiten kunnen een sociaal, cultureel, wetenschappelijk, familiaal of universiteitsgebonden karakter hebben. Klassiekers zijn de jubilarissenviering, de afstudeerbbq en het Ardennenweekend. Vergaderingen zijn periodiek en afhankelijk van de activiteiten. Wil je graag een activiteit lanceren of wil je gewoon lid worden van dit dynamisch team, neem dan even contact met ons secretariaat.

Werkgroep Redactie
De redactieraad verzorgt de planning van de artikelen voor dit driemaandelijks tijdschrift. Mensen met een vlotte pen zijn hartelijk welkom voor het schrijven van verslagen of het afnemen van interviews. De redactieraad maakt eveneens de verslagen van de activiteiten die dan in het tijdschrift en op de webstek verschijnen. De redactieraad vergadert driemaandelijks.

Werkgroep Sponsoring
Sponsoring is nodig om onze werking te ondersteunen. Deze werkgroep zoekt actief naar samenwerkingsverbanden met ondernemingen en andere instanties. Heb je veel contacten in het bedrijfsleven of goede ideeën voor mogelijke synergieën dan horen we dit graag. Sponsoring kan ook in natura en kan al dan niet gekoppeld zijn aan een activiteit.

Werkgroep Website
Zoals de naam het zegt, verzorgt deze werkgroep onze webstek en het netwerk. Dit gaat dan zowel over de website en het netwerk van Alechia als de website en het netwerk van de afstudeerbbq. Als je voorstellen hebt om nog meer alumni aan te spreken of te bereiken via het internet, dan wacht dit team op jouw input. Vergaderingen gebeuren vooral "virtueel".

Wens je meer informatie of ben je kandidaat medewerker, contacteer dan even ons secretariaat (tel.: 03 488 04 98, fax: 03 489 22 76, info@alechia.be ).