Post-doc

Steven Jillings

Ik heb biomedische wetenschappen gestudeerd aan de Universiteit Antwerpen met een master in neurowetenschappen. Ik werkte aan mijn master thesis bij LEIA en onder supervisie van prof. Wuyts in 2016 en werkte daar verder als doctoraatsstudent voor de 4 jaren erna. Voor mijn doctoraat werkte ik aan het BRAIN-DTI project dat de structurele en functionele veranderingen in het brein van ruimtevaarders na ruimtevlucht onderzoekt. Ik deed een dubbeldoctoraat tussen de Universiteit Antwerpen (UA) en de Universiteit van Luik (Ulg) onder supervisie van prof. Floris Wuyts en Dr. Angelique Van Ombergen (UA) met betrekking tot ruimtevaart, en onder supervisie van Dr. Ben Jeurissen (UA) en Dr. Athena Demertzi (Ulg) met betrekking tot MRI methodes en analyses. Momenteel werk ik verder aan het BRAIN-DTI onderzoeksproject als post-doc.