Leer, verbeter en oefen je Spaans

Linguapolis, het taalinstituut van de Universiteit Antwerpen, biedt taalbaden, intensieve trimesteropleidingen en semesteropleidingen Spaans aan.

Tarieven, startdatum en alle informatie over de Spaanse opleidingen van Linguapolis vind je hier.

Spaans oefenen

De beste manier om je Spaans te  oefenen is met native speakers. De lezingen en andere activiteiten van de Leerstoel voor Mexicaanse Studies is de ideale gelegenheid.

De Leerstoel voor Mexicaanse Studies organiseert filmvoorstellingen, tentoonstellingen, workshops en veel meer, elk semester en voor iedereen toegankelijkHier vind je al de informatie over de activiteiten die het Centrum organiseert.

De Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), een van de meest prestigieuze universiteiteiten in Latijns-Amerika stelt kwaliteitsvol materiaal (filmpjes, korte audio-opnames, lezingen, enz.) ter beschikking voor iedereen die Spaans aan het leren is en wil graag oefenen met native speakers.