Evert Van den Broeck (1990) studeerde in 2012 af als Master in de Communicatiewetenschappen: Strategische Communicatie en een jaar later, in 2013 als Master in de Organisatie en het Management, beide aan de Universiteit Antwerpen. In 2012 was hij top-10 finalist van de Vlaamse Scriptieprijs met zijn masterproef over de effectiviteit en de privacyschending van persoonlijk gerichte advertenties op sociale netwerksites. Zijn interessegebieden zijn sociale media en marketing. In 2019 verdedigde hij met succes zijn doctoraatsthesis getiteld "When ads walk a thightrope. Balancing effectiveness and privacy issues of personalized advertising on social networking sites."

Op dit moment is hij werkzaam als vrijwilig medewerker binnen de onderzoeksgroep MIOS (Media & ICT in Organisation and Society) aan de Faculteit Sociale Wetenschappen van de Universiteit Antwerpen. Daarnaast is hij voltijds communicatiestrateeg bij Wunderman Thompson. 

Curriculum Vitae

http://www.evertvandenbroeck.be 

 

 

Afdeling

Statuut & functies

Bijzonder academisch personeel

  • vrijwillig medewerker