Gendered patterns in students' motivation profiles regarding iSTEM and STEM test scores : a cluster analysis
Bron
International journal of STEM education - ISSN 2196-7822-9:1 (2022) p. 1-17
De samenhang tussen beleidsvoerend vermogen van scholen en prestaties wiskunde en wetenschappen van leerlingen in het 4de leerjaar : research brief 5: compendium
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,35 p.
Samenhang tussen beleidsvoerend vermogen van scholen en leerlingenprestaties : research brief 5
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,6 p.
De samenhang tussen leerkrachtenkenmerken en lespraktijken en de prestaties wiskunde en wereldoriëntatie van leerlingen : research brief 4: compendium
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,36 p.
Samenhang tussen leerkrachtenkenmerken en lespraktijken en leerlingenprestaties : research brief 4
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,7 p.