Side header image

Online bestellen bij komida

Het is zover: er is een nieuw tijdperk gestart bij komida!

Je kan nu namelijk online een bestelling plaatsen bij komida. 
Jouw bestelling zal op de gevraagde dag bereid en klaargezet worden in de komida van jouw keuze.



Je kan dit trouwens ook tijdens de zomerperiode doen! Van 6 juli tot en met 14 augustus kan je koude gerechten blijven bestellen. Enkel in de week van 20 juli moet je zelf jouw lunch voorzien. Vanaf 17 augustus breiden we het aanbod stilaan terug uit met gerechten om op te warmen. 

Online bestellen bij komida kan dagelijks tot 9.30 uur, nadien worden de bestellingen bereid en wordt de ophaaldatum automatisch naar de eerstvolgende werkdag verschoven.
Het aantal klanten per ophaalmoment is beperkt. Gelieve het gekozen moment te respecteren om spreiding in tijd en ruimte mogelijk te maken.

Ben je een dag niet op de campus? Bestel dan de dag voordien iets extra om ook thuis van onze gerechten te genieten.

Benieuwd? 
Kies hieronder dan op welke campus je jouw lunch wil ophalen en vervolledig jouw account. Hou daarbij rekening met deze info:

  • Om in te loggen geef je jouw UAntwerpen-mailadres op.
  • Bij een eerste bezoek aan de site klik je daarna op ‘wachtwoord vergeten?’. Voor UAntwerpenstudenten en -personeel werd  namelijk al een account aangemaakt
  • Je ontvangt nadien een mail in je UAntwerpen-mailbox met daarin een link om je wachtwoord aan te maken. In deze mail staat dezelfde barcode als op jouw studenten/personeelskaart, welke normaal aan onze kassa gescand wordt. 

Let op: gebruik jouw UAntwerpen- mailadres om de juiste korting te krijgen: @student.uantwerpen.be (studenten) en @uantwerpen.be (personeelsleden).

Geen personeeslid of student van UAntwerpen? Creëer dan een nieuwe account 

externe klant - registratie
 

Campus Middelheim Campus Groenenborger  Campus Drie Eiken  Stadscampus
       

Scan of klik op de QR-code om rechtstreeks naar de bestelpagina te gaan.                    

Toch meer info nodig? Lees dan onze volledige handleiding. Je vindt hierin ook info over de gebruikte verpakking.

Opgelet: tot nader order is het énkel mogelijk om online bestelde en betaalde lunches af te halen. Er wordt geen extra aanbod voorzien.

Tot snel!
Eerst online, nadien in het echt in komida, met respect voor de regels rond social distancing.
Lees ook zeker het stappenplan dat daarom gevolgd moet worden bij het ophalen van jouw lunch.

stappenplan bij ophalen van de bestelling in corona-tijdperk

Stappenplan bij ophalen van de bestelling in corona-tijdperk

Bij het ophalen van je bestelling moeten een paar regels in acht genomen worden, daarom werkten we dit stappenplan uit:

Respecteer allereerst het door jou gekozen tijdsblok bij de bevestiging van je bestelling. Op die manier vermijden we te veel klanten tegelijkertijd in onze ruimtes.

  1. ontsmet je handen bij het binnenkomen van komida
  2. schuif aan via de route van de freeflow en houd daarbij afstand van de andere klanten
  3. neem je aankoop uit de toog aan de hand van je bestelnummer (dit vind je terug in de bevestingsmail van jouw bestelling)
  4. toon jouw bestelling met bestelnummer en groene QR-code aan de kassadame
  5. verlaat de zaal

Smakelijk!