De vinger aan de pols houden : ontwerp van extern geanalyseerde externe feedback gericht op de transfer van leren van technische vaardigheden in musiceren
Source
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, Faculteit Sociale Wetenschappen, Departement Opleidings- en Onderwijswetenschappen, 2024,573 p.
Checkbox grading of handwritten mathematics exams with multiple assessors : how do students react to the resulting atomic feedback? A mixed-method study
Source
ZDM : Zentralblatt für Didaktik der Mathematik - ISSN 1863-9690- (2024) p. 1-17
Comparing reusable, atomic feedback with classic feedback on a linear equations task using text mining and qualitative techniques
Source
British journal of educational technology - ISSN 0007-1013- (2024) p. 1-21
Βελτίωση της μάθησης και της διδασκαλίας του μαθηματικού συλλογισμού μέσω Ερευνητικής Μελέτης Μαθήματος : εγχειρίδιο εκπαιδευτικού
Source
LESSAM, 2023,71 p.
Het leren en onderwijzen van wiskundig redeneren verbeteren door middel van Lesson Study : handboek voor leraren
Source
LESSAM, 2023,72 p.