Het Triple-B model voor evidence-informed werken in de onderwijspraktijk : beslissingen, bronnen van evidentie en beslissers
			Source
					
			Tijdschrift voor onderwijspraktijk studies - ISSN 2773-0360-3-4 (2025) p. 1-23
					
Feathers in our cap? Mapping educational professionals' internal and external attributions of school performance feedback
			Source
					
			Educational assessment, evaluation and accountability - ISSN 1874-8597- (2025) p. 
					
Educheck : zelfevaluatie-instrumenten om tastbaar te maken wat telt op school en in de klas
			Source
					
			Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2024,111 p.
					
Trends in feedbackgebruik uit centrale toetsen : survey-onderzoek bij schoolleiders en leraren
			Source
					
			Gent, Steunpunt Centrale Toetsen in Onderwijs, 2024,79 p.
					
Delphi-onderzoek naar normgerichte prestatiegegevens van scholen (uit centrale toetsen) voor schoolontwikkeling
			Source
					
			Gent, Steunpunt Centrale Toetsen in Onderwijs, 2024,60 p.