Deurne was heidensch van leven. Heiligenliederen over Sint-Fredegandus

Source
VolX Museumblad-4 (2025) p. 12-15
Author(s)

The impact of learning scenarios in foreign language teaching : a case study within the Erasmus+ project ‘E-LearnScene’

Source
Research and evidence-based perspectives in education diverse discourse, connected conversations / Chiou, V. [edit.]; et al. [edit.]-p. 120-128
Author(s)

't Is (ook) vrouwenwerk. Oude Nederlandse literatuur vanuit een vrouwelijk perspectief

Source
37ste conferentie onderwijs Nederlands, 23-24 november, 2024, Brussel, België-37:1 (2024) p. 179-182
Author(s)

Vossen in zeventiende-eeuwse (politieke) liederen

Source
Tiecelijn : nieuwsbrief voor reynaerdofielen - ISSN 0775-9770-37:1 (2024) p. 37-54
Author(s)

Das Fortbildungsangebot für DaF-Lehr-kräfte in Flandern

Source
Kontexte - ISSN 2941-1408-2:1 (2024) p. 172-180
Author(s)