Campus Club

Leerlingen van het zesde jaar secundair onderwijs ervaren tijdens De Campus Club hoe het is om student te zijn aan de universiteit.

Op donderdag 8 februari 2024 zijn ze met de hele klas welkom op onze campus voor een dag vol workshops en lessen door onze professoren, op maat van de leerlingen.

Boeiende proeflessen uit verschillende opleidingen

In het programma kan je als leerling meer dan 50 verschillende proeflessen en workshops volgen, aan een van onze campussen. De workshops of proeflessen zijn zorgvuldig ontworpen om aan te sluiten bij de eindtermen van vakken uit de derde graad secundair onderwijs.

Hoe het werkt

Jouw leerlingen krijgen tijdens de Campus Club de kans om hun blik te verruimen, nieuwe opleidingen te ontdekken om zo een gerichte studiekeuze te kunnen maken. Je school of klas schrijft zich in voor een of twee dagdelen op een van beide campussen, maar de leerlingen kiezen zelf hun programma. Zo bieden we hen de kans om een proefles te volgen binnen hun interessegebied.

Uiteraard blijft het een activiteit in klasverband, dus we ontvangen je graag allemaal samen. Het programma biedt de flexibiliteit om zowel een hele als halve dag deel te nemen aan de workshops.

Extra info over praktische zaken vind je hier.