Introducing co-creation and generative coaching into learning environments : the effects on students’ self-regulation skills, self- efficacy and academic efficacy
Source
11th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’25), Valencia, 17–20 June, 2025- () p. 18-25
Exploring action research from a social field perspective
Source
Journal of Awareness-Based Systems Change-1:1 (2021) p. 105-117
Het welbevinden van studenten hoger onderwijs : de impact van studentgecentreerde competentiegerichte leeromgevingen
Source
Onderzoek van onderwijs : vernieuwingen in de praktijk van het hoger onderwijs - ISSN 0920-0665-49:3 (2020) p. 4-13
Impact van studentgecentreerde competentiegerichte leeromgevingen op de leerapproach
Source
Onderzoek van onderwijs : vernieuwingen in de praktijk van het hoger onderwijs - ISSN 0920-0665-47:1 (2018) p. 6-14
On the relationschip between student well-being, their learning, and learning environments in higher education
Source
EAPRIL 2016 : proceedings: November 22-25, 2016, Porto, Portugal-3 (2017) p. 77-96