Unlocking genre knowledge through text exemplars and assessing its impact on argumentative essay quality
Source
L1 educational studies in languages and literature - ISSN 1573-1731-25:1 (2025) p. 1-42
Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
Source
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88
Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
Source
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88
Delphi-onderzoek naar normgerichte prestatiegegevens van scholen (uit centrale toetsen) voor schoolontwikkeling
Source
Gent, Steunpunt Centrale Toetsen in Onderwijs, 2024,60 p.
Hitting the mark? A user perspective on the relevance and irrelevance of school performance indicators
Source
Studies in educational evaluation - ISSN 0191-491X-83 (2024) p. 1-10