Unlocking genre knowledge through text exemplars and assessing its impact on argumentative essay quality

Source
L1 educational studies in languages and literature - ISSN 1573-1731-25:1 (2025) p. 1-42

Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap

Source
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88

Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap

Source
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88

Hitting the mark? A user perspective on the relevance and irrelevance of school performance indicators

Source
Studies in educational evaluation - ISSN 0191-491X-83 (2024) p. 1-10
Author(s)