Deepening the educational relevance of Dąbrowski’s theory of positive disintegration : pathway to autonomy – a Bayesian approach to validation
			Source
					
			Antwerp, University of Antwerp, Faculty of Social Sciences, Department of Training and Education Sciences, 2025,237 p.
					
Learning outcomes of exploratory talk in collaborative activities
			Source
					
			Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:2 (2025) p. 119-160
					
PROSPER : a comprehensive, valid, and reliable instrument to observe problem-solving behaviours in preschoolers
			Source
					
			Thinking skills and creativity - ISSN 1871-1871-58 (2025) p. 1-18
					
Unlocking genre knowledge through text exemplars and assessing its impact on argumentative essay quality
			Source
					
			L1 educational studies in languages and literature - ISSN 1573-1731-25:1 (2025) p. 1-42
					
Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
			Source
					
			Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88