PhD student

Morgana Sluydts

Ik ben klinisch audiologe bij het Europees Instituut voor ORL-HNS van het Sint-Augustinus ziekenhuis in Antwerpen, België. In 2014, behaalde ik mijn bachelordiploma ‘Logopedie’ aan de Thomas More Hogeschool in Antwerpen. Tijdens het daaropvolgende academiejaar behaalde ik eveneens het bachelordiploma ‘Audiologie’ en deed ik onderzoek naar het effect van lucht- en beengeleide stimuli op cervicale vestibulair uitgelokte spierpotentialen. Deze bachelorproef werd verkozen tot ‘Beste Thesis van 2015’.

In 2017 behaalde ik vervolgens mijn masterdiploma ‘Audiologie’ aan de Universiteit Gent en sindsdien ben ik actief als klinisch audiologe bij het Europees Instituut voor ORL-HNS. In 2019 startte ik officieel met mijn doctoraat over vestibulo-cochleaire implantaten aan de Universiteit Antwerpen (LEIA).