Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88

Expected to be calm in any storm : an exploration of the stress experiences of crisis team leaders

Bron
International Journal of Disaster Risk Reduction - ISSN 2212-4209-123 (2025) p. 1-17
Auteur(s)

Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88

Socially shared regulation of learning in workplace team meetings

Bron
Journal of workplace learning - ISSN 1366-5626-37:9 (2025) p. 24-39