Unlocking tomorrow's classrooms : attitudes and motivation toward data-based decision-making in teacher education

Bron
Education Sciences - ISSN 2227-7102-15:8 (2025) p. 1-25
Auteur(s)
    Iris Decabooter, Ariadne Warmoes, Roos Van Gasse, Els Consuegra, Katrien Struyven

Unlocking genre knowledge through text exemplars and assessing its impact on argumentative essay quality

Bron
L1 educational studies in languages and literature - ISSN 1573-1731-25:1 (2025) p. 1-42
Auteur(s)

Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88

Hitting the mark? A user perspective on the relevance and irrelevance of school performance indicators

Bron
Studies in educational evaluation - ISSN 0191-491X-83 (2024) p. 1-10
Auteur(s)