De voice die we in onze communicatie hanteren, vertrekt vanuit onze waarden en persoonlijkheid. Soms verschilt die naargelang het doelpubliek, maar er is een zekere basis die altijd onveranderd blijft. Vier waarden staan hierbij centraal:

  • Verbinding
  • Innovatie
  • Impact
  • Kwaliteit

Zoals Clouseau al zong, zijn dit meer dan mooie woorden. Ze bepalen wie we zijn en dat zetten we niet zomaar aan de kant. Ze zijn de rode draad in de boodschappen die we overbrengen.

Onze voice in de praktijk

Wie aan de Universiteit Antwerpen verbonden is, zit niet tussen de boeken, maar staat middenin de samenleving. Dat resulteert enerzijds in maatschappelijk relevant onderzoek (impact) dat iedereen tot nieuwe en interessante inzichten kan brengen (innovatie). Anderzijds benadrukt dit het belang van bruggen bouwen door respectvol om te gaan met je naasten aangezien we meer en meer evolueren naar een superdiverse samenleving (verbinding)

Uiteraard zorgen we er ook steeds voor dat we herkenbaarheid en vertrouwen creëren door het altijd net dat tikkeltje verder te gaan zoeken dan de anderen (kwaliteit).