From sensemaking to school improvement? Exploring educational professionals' use of school performance feedback

Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen & KU Leuven, 2023,xiv, 187 p.
Auteur(s)

Principals' and teachers' comprehension of school performance feedback reports : exploring misconceptions from a user validity perspective

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-100:1 (2023) p. 67-97
Auteur(s)

Kansen en bekommernissen bij centrale toetsen : echo's uit het Vlaamse onderwijsveld

Bron
Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid - ISSN 0778-0443-2021-22:3 (2022) p. 169-181
Auteur(s)

The interplay of user beliefs and situated characteristics in explaining school performance feedback use

Bron
School effectiveness and school improvement - ISSN 0924-3453-33:3 (2022) p. 456-478
Auteur(s)

Teachers' and school leaders' sensemaking of formal achievement data : a conceptual review

Bron
Review of Education - ISSN 2049-6613-10:1 (2022) p. 1-32
Auteur(s)