‘Het verslag dat geen onderzoeker mag lezen’ : wetenschap en klimaatverandering in jeugdliteratuur

Bron
Spiegel der letteren - ISSN 0038-7479-63:1-2 (2021) p. 63-88
Auteur(s)

Niet eens een labjas? De veelstemmige verbeelding van wetenschappers en technologen in hedendaagse jeugdliteratuur

Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, Faculteit Letteren en Wijsbegeerte, Departement Letterkunde, 2021,392 p.

The pleasures of plenitude: becoming a reader through literary lists

Bron
Literatur in Wissenschaft und Unterricht - ISSN 0024-4643-26 (2020) p. 49-62

Melissa M. Terras, IPicture-Book Professors: Academia and Children's Literature

Bron
International research in children's literature - ISSN 1755-6198-12:2 (2019) p. 236-238
Auteur(s)

Reading as a scientist : children's nonfiction through a cognitive lens

Bron
Children's Literature Association quarterly - ISSN 0885-0429-44:4 (2019) p. 432-446
Auteur(s)