BaCoBeLe: een instrument voor het meten van de basiscompetenties van de beginnende leraar : paper presented at the VELOV/VELON- Congress, Antwerpen, February 6-7th 2012

Bron
Over het muurtje : bijdragen aan het VELOV-congres- () p. 154
Auteur(s)

Is de beginnende leraar klaar voor de praktijk? De validering van de vragenlijst BaCoBeLe : een instrument voor het meten van de basiscompetenties van de beginnende leraar in het secundair onderwijs

Bron
Pedagogische studiën: tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-88:4 (2011) p. 266-282
Auteur(s)

The BeTeBaS-Questionnaire : an instrument to explore the basic skills of beginning secondary teachers

Bron
Back to the future : legacies, continuities and changes in educational policy, practice and research : proceedings of the 15th Biennal of the ISATT (International Study Association on Teachers and Teaching)- () p. 45-52
Auteur(s)

Are beginning teachers ready for the job? The development and validation of an instrument to measure the basic skills of beginning secondary teachers

Bron
Assessment and evaluation in higher education - ISSN 0260-2938-36:4 (2011) p. 429-449
Auteur(s)

De basiscompetenties van de beginnende leerkracht in het secundair onderwijs in kaart gebracht

Bron
Proceedings Congres Vereniging Lerarenopleidiers Vlaanderen (VELOV), 2-3 februari, Gent, Belgium- () p. 82