Kristien Daems

Post-doc navorser

Foto ID

Volg Kristien op

Over Kristien Daems

Kristien Daems is sinds september 2014 verbonden aan het departement Marketing van de faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie. In augustus 2018 behaalde zij haar doctoraat in de Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Universiteit Antwerpen. Het onderwerp van haar doctoraat was 'online reclame gericht naar kinderen en tieners' waarbij zowel het effect van deze reclame op jonge tieners als de percepties van adverteerders en ouders aan bod kwamen. Haar doctoraat maakt deel uit van het AdLit-project (VLAIO), een interdisciplinair onderzoeksproject rond reclamewijsheid bij kinderen en tieners.

Momenteel is Kristien werkzaam voor het GLITCH-project ('Glastuinbouw Innoveert door Co-creatie met koolstofarme Hightech') rond duurzaamheid en innovatie in de glastuinbouwsector. Het GLITCH-project maakt deel uit van Interreg dat grensoverschrijdende projecten tussen Vlaanderen en Nederland subsidieert.

 

 

 

 

 

 

 

 

Statuut & functies

Bijzonder academisch personeel
  • post - doc navorser

Interne mandaten

Contact

Stadscampus
Prinsstraat 13
S.B.203
2000 Antwerpen
Belgiƫ
Tel. 032654878
kristien.daems@uantwerpen.be