Unlocking genre knowledge through text exemplars and assessing its impact on argumentative essay quality
Bron
L1 educational studies in languages and literature - ISSN 1573-1731-25:1 (2025) p. 1-42
Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88
Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88
Measuring grammatical understanding : assessing the usability of the Test for Grammatical Understanding (TGU) through item response theory analyses
Bron
Pedagogical Linguistics - ISSN 2665-9581- (2025) p. 1-24
Unraveling low-educated adults' motivation for second-chance education : a multidimensional perspective
Bron
Learning and instruction - ISSN 0959-4752-97 (2025) p. 1-13