Deurne was heidensch van leven. Heiligenliederen over Sint-Fredegandus

Bron
VolX Museumblad-4 (2025) p. 12-15
Auteur(s)

The impact of learning scenarios in foreign language teaching : a case study within the Erasmus+ project ‘E-LearnScene’

Bron
Research and evidence-based perspectives in education diverse discourse, connected conversations / Chiou, V. [edit.]; et al. [edit.]-p. 120-128
Auteur(s)

't Is (ook) vrouwenwerk. Oude Nederlandse literatuur vanuit een vrouwelijk perspectief

Bron
37ste conferentie onderwijs Nederlands, 23-24 november, 2024, Brussel, België-37:1 (2024) p. 179-182
Auteur(s)

Vossen in zeventiende-eeuwse (politieke) liederen

Bron
Tiecelijn : nieuwsbrief voor reynaerdofielen - ISSN 0775-9770-37:1 (2024) p. 37-54
Auteur(s)

Das Fortbildungsangebot für DaF-Lehr-kräfte in Flandern

Bron
Kontexte - ISSN 2941-1408-2:1 (2024) p. 172-180
Auteur(s)