Sarah Bernolet

Tenure track docent (ZAP)

Publicaties in de kijker

Syntactic representations in late learners of a second language : a learning trajectory
Bernolet Sarah   Hartsuiker Robert J.  
Bilingual cognition and language : the state of the science across its subfields / Miller, David [edit.]-p. 205-224
Citatielink
Hoe schrijven masterstudenten syntheseteksten? Het brongebruik van gevorderde schrijvers in kaart gebracht
Leijten Mariëlle   Van Waes Luuk   Schrijver Iris   Bernolet Sarah   Vangehuchten Lieve  
Pedagogische studiën - ISSN 0165-0645-94:4 (2017) p. 233-253
Citatielink
Syntactic levels, lexicalism, and ellipsis : the jury is still out
Hartsuiker Robert J.   Bernolet Sarah  
Behavioral and brain sciences - ISSN 0140-525X-40 (2017) p. 27-28
Citatielink
The development of shared syntax in second language learning
Hartsuiker Robert J.   Bernolet Sarah  
Bilingualism : language and cognition - ISSN 1366-7289-20:2 (2017) p. 219-234
Hoe percipiëren universitaire docenten hun onderwijscontext? De inzetbaarheid van de PTE als meetinstrument
Leijten Mariëlle   Van Waes Luuk   Schrijver Iris   Bernolet Sarah   Vangehuchten Lieve  
PEDAGOGISCHE STUDIEN - ISSN 0165-0645-94:4 (2017) p. 233-253
Citatielink

Volledige bibliografie van deze auteur