Usos duurzame markt 2017 "Mercado Verde" met interactieve design objecten "bananentros" en "bananenvalue chain met audio getugenissen op interactieve map van Nicaragua" als sensibiliseringsobjecten om de marktbezoekers zelf de oneerlijkheid van de globale bananenhandel en werkcondities voor boeren in Nicaragua te laten ervaren en "receptenboekje" en "workshops for sustainable DIY beauty products and nut spread" , "banana postcards", "banana tatoos" en "banana tote bags" en"guerilla bananaschil hashtag grafiti promotie campagne" en en interactieve "USOS" letters als dragers van de duurzame consumptieboodschap, om studenten te inspireren om te koemn naar het event en ook zelf concreet aan de slag te gaan om hun "carbon footprint" te reduceren, ook na de marktdag

Bron
2017,
Auteur(s)

Usos duurzame markt 2016 met interactieve design objecten "Rad van Fortuin" en "Wereld's koffie waardeketen bord" als sensibiliseringsobjecten om de marktbezoekers zelf de oneerlijkheid van de globale koffiehandel voor boeren in het zuiden te laten ervaren en "zaadbommen", als drager van de duurzame consumptieboodschap, die gemaakt werden uit de verpakkingsafval (kartonen drinkbekers & serviettes) en koffiedik van de marktdag zelf

Bron
2016,
Auteur(s)

Intangibles : theory, categories, and the Kozminski matrix

Bron
Knowledge management research & practice - ISSN 1477-8238-11:2 (2013) p. 101-111
Auteur(s)
    J.-C. Spender, Paulina Bednarz-Luczewska, Andreea Bordianu, Sarah Rohaert