Immens

“who knows what evil lurks in the hearts of men?”

Immens, een zoektocht die een vlucht blijkt te zijn. Karel, die problemen heeft, zoekt naar een plaats waar hij met zijn angsten om kan gaan. Bestaat zo’n plaats wel? Is zoiets wenselijk? En kan dat überhaupt wel?

Bedrog, fantasie, seks, liefde, muziek, woorden, gedachten, verleden, toekomst en heden.

“Someone could say: I don't belong here
No one could say: Isn't it all clear?”

Dit zijn allemaal plekken waarin Karel een oplossing probeert te vinden, en waarin hij steeds een immense leegte vindt, hetgeen hij achter zich probeert te laten en weer moet vluchten.

Immens is een bedwelmend, gevaarlijk en persoonlijk stuk, waarin de desintegratie van iemands psyche van heel dichtbij wordt onderzocht.

“Schud het glas uit je haar”

TEKST EN REGIE:
Max Neetens en Nikolas Rabogliatti

SPEL:
Noriko Beyens
Birgit Exelmans
Yves Pepermans
Brenten Pieper
Julia Stappers
Joos Van Goethem

Muziek:
Jan Dertaelen

Productie, Montage, Toneelmeester & Techniek:
Grag Ionita

PR:
Sylvia Van Royen

Speeldata:
maandag 15 maart
dinsdag 16 maart
woensdag 17 maart
vrijdag 19 maart
zaterdag 20 maart

Voorstellingen beginnen steeds om 20.30u stipt, dus wees op tijd!

Locatie:
De Carwash in Borgerhout, Sergeysselstraat 42.

Kostprijs:
4 euro (student) 6 euro (niet-student)

Tramlijnen
Tram 10: Antwerpen Melkmarkt - Deurne Schotensesteenweg
Tram 24: Hoboken Schoonselhof - Deurne Silsburg
Deze vertrekken aan de F. Rooseveltplaats of aan het Centraal Station.

Je stapt af aan tramhalte 'Drink', en ziet het districtshuis liggen.
Als je voor het districtshuis staat, vind je rechtsachteraan de Sergeysselstraat.
Bij nummer 42 tref je een grote garagepoort die waarschijnlijk half-open staat. Of hopelijk halfopen staat. Er is ook een bel, waarop men drukken kan. Of men roepe heel erg luid.

Reserveren gebeurt via debromvlieg@gmail.com  (tickets betalen aan de kassa) of tickets te koop bij acteurs/regisseurs/medewerkers!