Digitale marketing en communicatiemanagement in culturele en creatieve sectoren

Digitale marketing- en communicatiemanagement in culturele en creatieve sectoren

Micro-credential

Een grondige kennismaking met marketing en communicatiestrategieën specifiek voor de culturele en creatieve sectoren

Wat?

In een tijdperk waarin duurzaamheid en digitalisering steeds belangrijker worden, is het essentieel voor professionals in de culturele en creatieve sectoren om zich te bekwamen in geavanceerde marketing- en communicatievaardigheden. Deze cursus biedt deelnemers de tools om doeltreffende strategieën te ontwikkelen die resoneren met het hedendaagse publiek en om hun organisaties onderscheidend te positioneren.

Voor wie?

Academische en professionele bachelors met minstens 3 jaar professionele ervaring die competenties in digitale communicatie en marketing willen verbeteren binnen de culturele en creative sectoren. Je beschikt over minimaal een bachelordiploma. Je hebt algemene kennis van het kunst- en cultuurveld. Je kan Engels lezen en begrijpen.

Combineren met werken?

Wil je een micro-credential combineren met je werk? Dat kan!

Voor informatie en advies over de combinatie van werken en studeren kan je bij Centrum WeST terecht. Studenten die zich inschrijven voor een micro-credential in combinatie met een job kunnen zich ook registreren als werkstudent om bijkomende faciliteiten aan te vragen.