Met vragen over je inschrijving in de opleiding (inclusief uitschrijvingen en studiegeld) kan je steeds terecht

  • op de helpdesk van de centrale onderwijsadministratie. Raadpleeg zeker eerst de FAQ's.
  • telefonisch, elke werkdag tussen 09u00 en 12u00, en tussen 14u00 en 16u00.
  • aan de balie in de lange St Annastraat, op maandag, dinsdag en donderdag van 09u00 tot 12u30.
    • een afspraak wordt aanbevolen maar je bent ook zonder afspraak welkom
    • kan je binnen deze dagen en uren niet langskomen, neem dan vooraf contact op via onze helpdesk om te vernemen wat er nog mogelijk is.
    • inschrijvingsdossiers kunnen we aan de balie enkel behandelen als ze reeds werden ingediend.
  • opgelet, de balie is uitzonderlijk ook gesloten op volgende dagen:
    • donderdag 01 en vrijdag 2 mei 2025

Contact

Centrale Onderwijsadministratie
Tel.
+32 3 265 56 30
Stadscampus, gebouw S
Lange St Annastraat 7
2000 Antwerpen