Publicaties in de kijker

Teacher interactions in taking action upon pupil learning outcome data : a matter of attitude and self-efficacy?
Van Gasse Roos   Vanlommel Kristin   Vanhoof Jan   Van Petegem Peter  
Teaching and teacher education - ISSN 0742-051X-89 (2020) p. 1-9
Citatielink
Effective field trips in nature : the interplay between novelty and learning
Boeve-de Pauw Jelle   Vanhoof Jan   Van Petegem Peter  
Journal of biological education - ISSN 0021-9266-53:1 (2019) p. 21-33
Citatielink
Underperforming teachers : the impact on co-workers and their responses
Van Den Ouweland Loth   Vanhoof Jan   Van den Bossche Piet  
Educational assessment, evaluation and accountability - ISSN 1874-8597-31:1 (2019) p. 5-32
Citatielink
The impact of primary school teachers' expectations of pupils, parents and teachers on teacher track recommendations
Sneyers Elien   Vanhoof Jan   Mahieu Paul  
Educational studies - ISSN 0013-1946-55:3 (2019) p. 327-345
Citatielink
Evidentiegestuurd beleid of beleidsgestuurde evidentie? Het gebruik van empirische evidentie in de Commissie voor Onderwijs
Verhelst Dries   Vanhoof Jan  
Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid - ISSN 0778-0443-3 (2019) p. 231-241
Citatielink

Volledige bibliografie van deze auteur