'I love you 3000' : elevation experiences in superhero media entertainment
Bron
Communications : the European journal of communication research - ISSN 0341-2059- (2025) p. 1-23
Bored gamers : applying the meaning and attentional components model of boredom to digital game selection
Bron
Frontiers in Communication - ISSN 2297-900X-10 (2025) p. 1-15
Development and validation of the Motivations of Eudaimonic Gaming (MEG) scale
Bron
75th Annual International Communication Association (ICA) Conference, Game Studies division, 12-16 June, 2025, Denver, USA- () p. 1-33
Games met een diepere betekenis : een onderzoek naar eudaimonische ervaringen en motieven bij het spelen van digitale games
Bron
Tijdschrift voor communicatiewetenschap - ISSN 1384-6930-53:1 (2025) p. 24-50
Is this the way? The Mandalorian's moral journey
Bron
The psychgeist of pop culture : the Mandalorian / Tompkins, J.E. [edit.]-p. 83-99