5 resultaten gevonden

Onderzoek Michel Walrave | Michel Walrave | Universiteit Antwerpen

Michel Walrave gewoon hoogleraar Onderzoek Michel Walrave Onderzoeksgroep Media, ICT en interpersoonlijke relaties in Organisaties en Samenleving (MIOS) Expertise Michel Walrave is als gewoon hoogleraar verbonden aan het Departement Communicatiewetenschappen van de Faculteit Sociale Wetenschappen. H…

https://www.uantwerpen.be/nl/personeel/michel-walrave/onderzoek/

Onderzoek Yana Avramova | Yana Avramova | Universiteit Antwerpen

Yana Avramova onbezoldigd medewerker Onderzoek Yana Avramova Onderzoeksgroep Marketing Expertise Marketing communication, consumer behavior, social cognition Het vreemde-taal effect in social marketing. 01/04/2021 - 31/03/2022 Abstract Internationale liefdadigheidsorganisaties bereiken mensen over d…

https://www.uantwerpen.be/nl/personeel/yana-avramova_12295/onderzoek/

CASES 2021 | Family Medicine and Population Health | University of Antwerp

Family Medicine and Population Health search menu search content CASES 2021 Driekwart jonge sporters ervaart minstens één keer vorm van grensoverschrijdend gedrag Nieuw onderzoek UAntwerpen brengt grensoverschrijdend gedrag in de sport verder in kaart In het kader van het Europese onderzoek ‘Chi…

https://www.uantwerpen.be/en/research-groups/fampop/news-and-events/cases-2021/

Onderzoek Nathalie Dens | Nathalie Dens | Universiteit Antwerpen

Nathalie Dens gewoon hoogleraar - vicerector Onderzoek Nathalie Dens Onderzoeksgroep Marketing Expertise Marktonderzoek Consumentengedrag Marketingcommunicatie Persuasieve communicatie Visuele aandacht van consumenten detecteren, voorspellen en benutten in snel-veranderende marketingomgevingen (CONV…

https://www.uantwerpen.be/nl/personeel/nathalie-dens/onderzoek/

Onderzoek Patrick De Pelsmacker | Patrick De Pelsmacker | Universiteit Antwerpen

Patrick De Pelsmacker emeritus occasionele opdracht Onderzoek Patrick De Pelsmacker Onderzoeksgroep Marketing Expertise Marktonderzoek, marketingcommunicatie en consumentengedrag. Op het juiste moment! Het gebruik van persoonlijke en contextuele data om gezond gedrag te stimuleren met adaptieve inte…

https://www.uantwerpen.be/nl/personeel/patrick-depelsmacker/onderzoek/