Professional learning communities of school leaders within inter-school networks : opportunities and conditions for sustainable professionalization

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-101:2 (2024) p. 91-124

Vakdidactiek Gezondheidszorg : onderwijsaanpak in opleidingen voor de gezondheidszorg

Bron
Antwerpen, Gompel & Svacina, 2024,288 p.
Auteur(s)

Studying the effectiveness of team teaching : a systematic review on the conceptual and methodological credibility of experimental studies

Bron
Review of educational research - ISSN 0034-6543- (2024) p. 1-46
Auteur(s)

Evolution content in school textbooks : data from eight European countries

Bron
Evolution: Education and Outreach - ISSN 1936-6434-17:1 (2024) p. 1-16
Auteur(s)
    Andreas Panayides, Xana Sá-Pinto, Evangelia Mavrikaki, Duur K. Aanen, Sara Aboim, Bento Cavadas, Radka Marta Dvorakova, Marcel Eens, Eliska Filova, Tanja Gregorčič, Nausica Kapsala, Mathijs Nieuwenhuis, Lino Ometto, Penelope Papadopoulou, Rianne Pinxten, Giulia Realdon, Nuno Ribeiro, José Luis Coelho da Silva, Bruno Sousa, Gregor Torkar, Konstantinos Korfiatis

De in- en uitstroom in het lerarenberoep vanuit vergelijkend perspectief

Bron
Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid - ISSN 0778-0443-4 (2023-2024) p. 234-239
Auteur(s)