Kan waarheid een leugen zijn? Kinderen kritisch laten denken over media en (des)informatie met Kritikat

Bron
Tijdschrift voor jeugd en kinderrechten - ISSN 1377-2104-3 (2022-2023) p. 188-202
Auteur(s)

Mag je aan alles twijfelen? Kritisch denken over wetenschap

Bron
Jaarboek - ISSN 1373-6388-45 (2022) p. 13-28
Auteur(s)

Can you eat number? Increasing motivation for mathematics through the use of philosophical dialogue

Bron
EAPRIL Conference, 24-26 November, 2021, online-7 (2022) p. 244-255
Auteur(s)

Learn to think : developing a cross-curricular teaching method to enhance critical thinking in the first stage of secundary education

Bron
EAPRIL Conference, 24-26 November, 2021, online-7 (2022) p. 206-215
Auteur(s)

Youth co-authorship as public engagement with geoengineering

Bron
International journal of science education. Part B : communication and public engagement - ISSN 2154-8455-12:1 (2022) p. 60-74
Auteur(s)
    Lynda Dunlop, Elizabeth Rushton, Lucy Atkinson, Eef Cornelissen, Jelle De Schrijver, Tetiana Stadnyk, Joshua Stubbs, Chrissy Su, Maria Turkenburg-van Diepen, Fernanda Veneu, Celena Blake, Saul Calvert, Clémentine Dècle, Kirndeep Dhassi, Rosalind Edwards, Greta Malaj, Jovana Mirjanić, William Saunders, Yara Sinkovec, Suzan Vellekoop, Xinyue Yuan