Online bestellen

Door de nieuwe COVID19-maatregelen kan je momenteel bij komida enkel nog online bestellen. Naast broodjes, salades, drank en snoeperijen zijn er ook gerechten te bestellen die je thuis, op kot of op je bureel kan opwarmen. 

Online bestellen bij komida kan dagelijks tot 9.30 uur, nadien worden de bestellingen bereid en wordt de ophaaldatum voor nieuwe bestellingen automatisch naar de eerstvolgende werkdag verschoven. Jouw bestelling zal op de gevraagde dag bereid en klaargezet worden in de komida van jouw keuze.

Het aantal klanten per ophaalmoment is beperkt. Gelieve het gekozen moment te respecteren om spreiding in tijd en ruimte mogelijk te maken.Ben je een dag niet op de campus? Bestel dan de dag voordien iets extra om ook thuis van onze gerechten te genieten.

Bestel je lunch online via ons bestelplatform


Kies hieronder op welke campus je jouw lunch wil ophalen en vervolledig jouw account. Hou daarbij rekening met deze info:

  • Om in te loggen geef je jouw UAntwerpen-mailadres op.
  • Bij een eerste bezoek aan de site klik je daarna op ‘wachtwoord vergeten?’. Voor UAntwerpenstudenten en -personeel werd namelijk al een account aangemaakt
  • Je ontvangt nadien een mail in je UAntwerpen-mailbox met daarin een link om je wachtwoord aan te maken. In deze mail staat dezelfde barcode als op jouw studenten/personeelskaart, welke normaal aan onze kassa gescand wordt. 
    Let op: gebruik jouw UAntwerpen- mailadres om de juiste korting te krijgen: @student.uantwerpen.be (studenten) en @uantwerpen.be (personeelsleden).
    Ben je geen personeelslid of student van UAntwerpen? Creëer dan een nieuw account.  

Scan of klik op de QR-code om rechtstreeks naar de bestelpagina van jouw gewenste campus te gaan.                    

Toch meer info nodig? Lees dan onze volledige handleiding. Je vindt hierin ook info over de gebruikte verpakking.

Opgelet: in onze ophaalpunten kan je enkel de online bestelde en betaalde lunches afhalen. Er wordt geen extra aanbod voorzien.

Tot snel!
Eerst op het online bestelplatform en nadien in het echt in komida, met respect voor de regels rond social distancing.

Lees ook zeker het stappenplan dat daarom gevolgd moet worden bij het ophalen van jouw lunch.  

Ophalen stappenplan

Bij het ophalen van je bestelling moeten een paar regels in acht genomen worden, daarom werkten we dit stappenplan uit:

  1. Respecteer allereerst het door jou gekozen tijdsblok bij de bevestiging van je bestelling. Op die manier vermijden we te veel klanten tegelijkertijd in onze ruimtes.
  2. Draag een mondmasker bij aankomst. Draag het correct, dus ook jouw neus is bedekt.
  3. Ontsmet je handen bij het binnenkomen van komida.
  4. Schuif aan via de aangegeven route en houd daarbij afstand van de andere klanten.
  5. Neem je aankoop uit de toog aan de hand van je bestelnummer (dit vind je terug in de bevestingsmail van jouw bestelling).
  6. Toon jouw bestelling met bestelnummer en groene QR-code aan onze collega.
  7. Verlaat de zaal

Smakelijk!