Wat doet de Nieuwe Media Dienst?

De Nieuwe Media Dienst staat in voor de audiovisuele ondersteuning op de verschillende campussen van de Universiteit Antwerpen. 

Van maandag tot vrijdag kunnen wij tussen 9:00u en 17:00 niet exclusieve ondersteuning bieden voor jouw evenement. 

Wat betekent dit concreet? 

  • Tijdens het plannen van jouw evenement kunnen we helpen bij technische vragen

  • Op afspraak kan hulp voorzien worden voorafgaand en tijdens de opstart van het evenement.  

  • Tijdens het evenement zijn we telefonisch bereikbaar op het nummer voor de Aula ondersteuning bij technische problemen. 

  • Omdat wij steeds bereikbaar dienen te zijn voor de hele campus kunnen we helaas geen toegewezen technicus voorzien voor jouw evenement. 

  • Na de werkuren en in het weekend kan je geen beroep doen op onze diensten. Wens je toch een toegewezen technicus of ondersteuning buiten onze openingsuren kan je via ons een offerte bekomen voor ondersteuning door onze externe audiovisuele partner

  • De lokalen worden standaard beschikbaar gesteld in de staat waarin ze zich bevinden en met het aanwezige materiaal. Draadloze microfoons zijn bijvoorbeeld niet standaard aanwezig en dienen uitgeleend te worden bij de lokale afdeling van de Nieuwe Media Dienst.
    Bepaalde extra’s ( zoals bijvoorbeeld: extra microfoon’s, audio lijn voor pers, het verplaatsen van meubilair, ... ) kunnen indien mogelijk voorzien worden in het lokaal. Dit dient steeds goed en ruim op voorhand afgesproken te worden. Belangrijk is dat jouw lokaal in dit geval voor EN na jouw evenement tijdens onze werkuren beschikbaar is om het materiaal te (de)installeren zonder het storen van de reguliere lessen. 

Tip: Heb je toegang nodig tot het draadloze of bedrade netwerk van de UAntwerpen of andere ICT gerelateerde vragen? Neem dan tijdig contact op met  helpdesk@uantwerpen.be