De Q&A met de rector (a.k.a. het studentenoverlegcomité) is een open gesprek tussen studenten en de rectorploeg. Op voorhand kan je als student vragen insturen die gesteld worden door de student-moderators (Studentenraad, Unifac en Nova).
Heb je een prangende vraag die je wilt stellen aan de rector, vicerector of diensthoofd over onderwijs, studentenvoorzieningen, studentenleven, bib, komida? Stuur dan nu jouw vraag via de knop hieronder in!
We zien je graag op 29 april van 17.30uur tot 21uur verschijnen in lokaal S.C.003 op de Stadscampus!
Tot dan!
Stuur hier jouw vraag in!
-
Studentenraad | Unifac | Nova