Alvast proeven van de educatieve master?

Droom je van een carrière in het onderwijs of de ruimere educatieve sector later? Bekijk dan zeker tijdig de informatiepagina over de educatieve master aan de Universiteit Antwerpen.

Het is mogelijk om binnen je bacheloropleiding Toegepaste taalkunde al enkele opleidingsonderdelen van het voorbereidend traject (dat 15SP omvat) van deze educatieve master op te nemen. Dan gelden de volgende regels:

• Je neemt geen opleidingsonderdelen op uit de voorgestelde vrije ruimte in BA2 en BA3 (9 SP)
  • In BA3 neem je het opleidingsonderdeel Vertaaltechnologie (3SP) en Audiovisuele communicatie (3SP) niet op

In deze vrijgekomen ruimte kan je dan de opleidingsonderdelen van het voorbereidend traject van de educatieve master opnemen.

Meer weten? Neem contact op met de studietrajectbegeleider van je opleiding via de facultaire helpdesk.