Ontwerp­wetenschappen

Proclamatie Faculteit Ontwerpwetenschappen

16 september 2024

Noteer alvast maandag 16 september 2024 in je agenda als datum voor je afstudeermoment. Afspraak om 19 uur in Aula Rector Dhanis.

Afstudeerders ontvangen via hun studenten e-mailadres tijdens de eerste helft van augustus hun uitnodiging. Iedere student kan 2 gasten meebrengen en een 3de persoon op de wachtlijst zetten. De plaatsen op de wachtlijst worden begin september op basis van het 'first come, first served' principe toegekend.

Er wordt ook een livestream voorzien voor vrienden en familie, thuis of op groot scherm aan de aula te volgen.

Editie 2023

Op donderdag 28 september 2023 organiseerde de Faculteit Ontwerpwetenschappen de Plechtige Proclamatie in deSingel.

Bekijk het fotoalbum

28 september 2023

Editie 2022

Op donderdag 15 september 2022 organiseerde de Faculteit Ontwerpwetenschappen de Plechtige Proclamatie 2022 in Aula Rector Dhanis. Kon je er niet bij zijn of wil je de avond herbeleven? Op deze pagina kan je de foto's en de opname van de livestream (her)bekijken.