• Doel: nagaan hoe het staat met jouw voorkennis Engels, Frans en/of Nederlands om een opleiding in de toegepaste taalkunde te starten
  • Schoolvak: Engels, Frans, Nederlands
  • Opleiding: taal- en letterkunde, toegepaste taalkunde

Waarom?

Als je graag wil starten in de bachelor in de toegepaste taalkunde en wil weten hoe het staat met jouw niveau voor Engels, Frans of Nederlands, kan je in dit pakket diverse aanvangstests maken.

Voor wie?

Voor alle toekomstige studenten die interesse hebben in de opleiding bachelor in de toegepaste taalkunde en hun leerkrachten.

Wat komt aan bod?

Zowel voor de talen Frans, Engels als Nederlands zijn aanvangstests voorzien in dit pakket. Voor Frans zijn er aanvangstests grammatica en woordenschat beschikbaar. Voor Engels gaat het om tests rond grammatica, woordenschat en cultuur van de Engelstalige landen. Voor Nederlands focussen de aanvangstests op woordenschat academisch Nederlands, grammatica, woord- en zinsontleding, spelling, correct taalgebruik, spreekwoorden en uitdrukkingen.