Ontwerp­wetenschappen

Anne Lacaton en Jean Philippe Vassal

Online masterclass en uitreiking eredoctoraat

Herbekijk de lezing van Lacaton & Vassal

Transform, reuse, extend,... to do more with less

Volg donderdag de livestream via deze link

Donderdag 1 april 2021 - 19 uur

Lacaton & Vassal is een internationaal erkend architectenbureau dat in Parijs is gehuisvest en waarvan beide vennoten gerenommeerde docenten zijn aan de architectuuropleidingen van ETH Zurich en UDK Berlijn.

Prof. Anne Lacaton en prof. Jean Philippe Vassal ontvangen een eredoctoraat in de ontwerpwetenschappen als erkenning voor hun expertise op het gebied van architectuur.

Transform, reuse, extend,... to do more with less

19 uur: Masterclass

• Verwelkoming door prof. dr. Alex Vanneste, decaan Faculteit Ontwerpwetenschappen, Universiteit Antwerpen
  • Introductie door prof. dr. Inge Bertels, promotor
  • Masterclass 'Transform, reuse, extend,... to do more with less' door prof. Anne Lacaton en prof. Jean Philippe Vassal
  • Q&A - Moderator: prof. dr. Johan De Walsche

20.15 uur: Uitreiking eredoctoraat 2021
20.30 uur: Einde

Wil je een vraag stellen aan prof. Lacaton en prof. Vassal? Dat kan. Vul ze dan in bij je inschrijving. Tijdens de masterclass kan je ook vragen insturen via de chatbox.